Powered By Blogger

sâmbătă, 13 iulie 2013

Mă caut

Aşa mi-am intitulat noua mea poezie născută azi din senin.Descrie omul ce se află în cofunzie parţială referitor la rostul său în viaţă.Perioada caracteristică persoanele postate la începutul drumului imens de om.Sper să vă -placă,cu siguranţă mulţi vă ve-ţi strecura printre aceste versuri.



Mă caut printre amintiri şi scuze,
O veşnicie nu mi-ar ajunge
Să înţeleg cine mai sînt
În lumea mare de avînt.

Mă lupt cu mine,să-nteleg
Ce sens în viaţă îmi aleg,
Să merg spre el e atît de greu
Mă regăsesc  şi-mi pare rău.

Nu-s eu,ci-i altă întruchipare
Cu elemente de visare,
Căci realitatea e mai dură
Cu fenomenul-bani şi ură. 

Ravene mari cu flori brodate
Umplute toate de păcate
O viaţă am şi o trăiesc
Pe placul meu o construiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu