Powered By Blogger

miercuri, 24 octombrie 2012

Mă fărîmă MASCA TA,mă doboară şi iarăşi mă ridică!

Dedic această poezie unicului băiat pe care l-am iubit. Întîlnirea mea cu el a fost una dintre cele mai frumoase. Clipele petrecute alături de acest Mister X mi-au schimbat radical viziunea despre viaţă. Nu este ideal. Mi-a fost foarte greu să-l înţeleg. Are un caracter destul de dificil, care de cele mai dese ori întîlnea dificienţi cu al meu. Dar am iubit anume felul în care el mă iubea. Micile detalii pe care le observa că mi le doresc şi mi le prefăcea în realitate. Cu toate că nu suntem împreună de ceva timp, el persistă în comportamentul meu, în gîndurile mele şi în alegerile pe care le fac. Asta şi mă face să cred că în orice băiat îl caut pe el. Atunci cînd nu-l găsesc, fug!


MASCA TA
Te-am iubit şi m-ai iubit
Eram două inimi fericite
Pentru tine o masca am construit,
Doar ca să-ţi plac, iubite!

Cu neştiinţă şi minciuni
Tu ai distrus-o în tăcere.
M-au ajutat doar oameni buni
Să uit încet de-a mea durere.

Am devenit aşa cum sunt
Fără de masca amăgitoare.
N-am încercat să te mai mint,
Căci ochii tăi n-aveau culoare.

Ei mi-au şoptit că aşa nu-ţi plac
Şi ai o mască pentru mine.
Eu iarăşi astăzi mă prefac
De parca sunt la fel ca tine.

Te-ai gindit că sunt a ta,
Poţi să mă calci şi în picioare.
Căci dragostea te va ierta,
Amplificînd a ta trădare.

Tu pentru mine ai MURIT,
Aşa a vrut soarta ca să fie.
Eu jumătate n-am găsit,
Căci masca ta încă e VIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu